Modul de lucru

Pentru a avea o imagine per ansamblu a modului nostru de lucru, echipa Gadom urmărește o structură clară prin care fiecare punct de interes în determinarea nevoilor clienților și aducerea lucrărilor la bun sfârșit este îndeplinit. Datorită transparenței în relația cu clientul pe care o oferim, vom expune acești pași pentru a înțelege mai în detaliu felul în care ne desfășurăm activitatea.

În momentul în care o persoană dorește să beneficieze de serviciile Gadom, aceasta va purta o discuție detaliată cu unul dintre specialiștii noștri despre spațiul în cauză și despre dorințele pe care le are cu privire la fiecare detaliu. Astfel, atât reprezentantul firmei cât și clientul vor putea stabili de comun acord aspectele importante ce țin de imaginea finală a proiectului.

Pentru a veni în sprijinul clienților, acolo unde este cazul, punem la dispoziția
acestora servicii de design specializat pentru a ne asigura că lucrarea finală este realizată într-un stil personalizat. Astfel, alegerea culorilor, a materialelor și a diferitelor tipuri de finisaje nu va mai reprezenta o dificultate pentru client. Totodată, nu se va mai pune în discuție problema nepotrivirii estetice a diferitelor finisaje efectuate într-un spațiu, iar costurile vor fi automat reduse, fiind integrate în oferta emisă.

Înțelegem că orice proiect din zona construcțiilor poate fi costisitor. Tocmai din acest
motiv, clientul va putea beneficia de o ofertă personalizată în baza releveului pe care îl transmite și a design-ului ales pentru spațiul în cauză. Astfel, va putea avea o estimare clară a costurilor lucrărilor ce urmează să se desfășoare, aceasta putând fi ajustată în funcție de tipul materialelor alese.

Pentru a putea preveni diferitele inconveniente ce țin de natura lucrării și a serviciilor achiziționate, un specialist din cadrul Gadom va efectua măsurătorile exacte la fața locului și va identifica eventualele vicii aparente în cadrul spațiului. Astfel, vom putea găsi soluții fiabile pentru eventualele probleme existente și vom putea asigura clientul de calitatea lucrărilor ce urmează a fi efectuate.

Ca urmare a posibilelor diferențe reieșite între releveu și constatarea efectivă la fața locului, se va emite o ofertă finală ce urmeaza a fi pusă în atenția clientului.

Astfel, va putea înțelege avantajele și dezavantajele design-ului și materialelor alese initial și, totodată, se vor putea face ajustări astfel încât să fie respectat bugetul stabilit. În situația în care ambele părți se vor pune de acord cu varianta finală de preț, se va încheia un contract prin care vor fi stabilite tranșele și detaliile plăților.

Astfel cum s-a convenit, beneficiarul serviciilor va achita prima tranșă de bani în valoare de 35% din prețul total convenit, cu titlu de “Avans”. De menționat însă faptul că acest avans nu poate fi restituit în cazul în care una dintre părți, în mod nejustificat din cauze imputabile propriei voințe, procedează la anularea execuției lucrării. Următoarele plăți parte din total urmează a fi achitate de către client în termenele și condițiile stabilite prin contractul încheiat.

Pentru a putea demara lucrările stabilite, este necesară achiziționarea materiei prime de către client. În acest sens, specialistul din cadrul Gadom va întocmi lista de materiale de care finisorii noștri urmează să
se folosească pentru a aduce la îndeplinire fiecare serviciu din cadrul proiectului. Astfel, ea va fi pusă la dispoziția clientului de îndată tocmai pentru a ne încadra într-un termen rezonabil de finalizare a lucrării și fără a avea parte de întârzieri nejustificate.

Odată cu începerea lucrării, este posibil ca personalul calificat din cadrul societății să constate la fața locului existența unor vicii ascunse. În continuare, vom căuta variantele optime pentru soluționarea acestor inconveniente, suficient încât rezolvarea acestor probleme să nu afecteze în mod considerabil atât timpul de execuție, cât și bugetul clientului. Din păcate, viciile de acest gen reprezintă factori variabili astfel încât ei nu pot fi determinați cu exactitate încă de la început. De asemenea, pentru că atenția noastră este concentrată întotdeauna pe nevoile clientului, înțelegem că partea financiară poate reprezenta de multe ori o
problemă, tocmai din acest motiv materia primă urmază a fi suplimentată în funcție de nevoia apărută pe parcursul stagiilor de execuție a lucrării, și nu estimată în mod global de la momentul primirii ofertei.

Dat fiind faptul că oferim servicii de înaltă calitate, ne dorim ca și clienții noștri să fie informați cu privire la desfășurarea lucrării odată cu noi. Astfel, în funcție de stadiul lucrării, aceștia urmează a fi informați cu privire la lucrările executate și se vor confirma pașii de urmat în vederea finalizării proiectului.

Odată ce lucrarea obiect al contractului este finalizată se va emite o ultimă factură, împreună cu un deviz, înglobând serviciile efectuate. Totodată, clientului i se va pune la dispoziție un proces-verbal de predare primire pe care acesta îl va semna numai după ce se va asigura că toate serviciile achiziționate au fost duse la bun sfârșit. Astfel, atât societatea, cât și clienții, își asigură predarea, respectiv, recepția lucrării în condițiile convenite de comun acord de către părți.

Pentru a ne menține politica de echitate, oferim garanția lucrărilor efectuate conform contractului încheiat, în măsura în care nu există vicii ce pot afecta calitatea lor, ulterior execuției. Astfel, clientul are siguranța că orice problemă apărută în caz de execuție neconformă urmează a fi soluționată cu celeritate, fără să implice costuri suplimentare în sarcina sa.

Pentru noi este important ca spațiul în care lucrăm să-și păstreze proprietățile un timp îndelungat. Din acest motiv, oferim consultanță clienților cu privire la întreținerea durabilă a finisajelor utilizate, în cazul în care acestea necesită o atenție deosebită sau anumite tipuri de metode specifice. Astfel, se va asigura un nivel de rezistență mai mare, iar nevoia înlocuirii acestora va scădea considerabil.

În conformitate cu dispozițiile directivelor Uniunii Europene, suntem obligați să punem în discuție necesitatea protejării mediului înconjurător. Astfel, în ceea ce privește problema deșeurilor provenite din construcții, punem la dispoziția clientului diferite variante pentru gestionarea acestora. Activitatea de igienizare a spațiului ce nu include astfel de deșeuri este asigurată de către personalul nostru, fără a implica costuri suplimentare în sarcina clientului. În acest mod, după predarea lucrării, spațiul în cauză va fi pregătit pentru desfășurarea oricărui tip de activitate, fie că vorbim de aria profesională sau de cea personală.