Întrebări frecvente
- Ce avantaje am dacă aleg să renovez un spațiu prin intermediul Gadom și nu pe cont propriu?
Știm cu toții faptul că timpul este un element important în viața oricărei persoane. Din acest motiv, prin intermediul societății Gadom, proiectul dumneavoastră poate fi realizat fără probleme în timp ce sunteți la locul de muncă sau în vacanță cu familia. Astfel, vă punem la dispoziție personal calificat, specializat în serviciile achiziționate care vor aduce spațiul dorit de la stadiul de idee, la o imagine concretă. De asemenea, renovarea sau construirea de la bază a unui imobil implică muncă și cunoștințe avansate, toate lucrările efectuate de o singură persoană putând dura cu mult mai mult decât v-ați dori. Din acest motiv, echipa pe care o aducem se va asigura că proiectul respectiv va respecta standardul calității și va oferi siguranța de care aveți nevoie în utilizarea spațiului. Totodată, termenul de finalizare va fi considerabil mai scurt decât în situația în care ați fi dumneavoastră singurul care s-ar ocupa de tot ce este necesar.
- Ce fac atunci când nu pot decide care sunt finisajele ce s-ar potrivi nevoilor mele?
Prin intermediul serviciului de randare, designerii cu care colaborăm vă pot crea proiectul spațiului dumneavoastră în funcție de preferințele și cerințele pe care le aveți. De asemenea, beneficiind de consultanță din partea specialiștilor noștri, veți putea alege finisajele potrivite atât din punct de vedere al aspectului, cât și al bugetului avut. Ideea principală este ca dumneavoastră să fiți mulțumit și să puteți avea parte de un sentiment de confort fie că sunteți acasă sau la birou.
- Cum se asigură transparența și cum pot verifica stadiul lucrării? Este necesar să merg personal?
Reprezentantul Gadom însărcinat cu supravegherea desfășurării lucrării dumneavoastră vă va ține la curent cu stadiul lucrării de îndată ce aceasta avansează. Se vor efectua fotografii și/sau înregistrări video pentru a avea o imagine clară asupra parcursului și ne veți putea contacta în orice moment (în timpul programului de muncă) în cazul în care sunt necesare clarificări suplimentare. Prezența dumneavoastră nu este necesară însă, bineînțeles, veți putea verifica personal spațiul pe toată perioada desfășurării lucrării.
- Se pot face modificări ale proiectului pe parcurs?
Sigur că da! De cele mai multe ori clienții pornesc cu o idee generală despre cum va arăta spațiul în lucru însă, pe parcurs, doresc schimbări în ceea ce privește design-ul. Acest lucru nu este o problemă, atât timp cât modificările sunt stabilite din timp și pot fi efectuate. În cazul în care acestea ar produce costuri suplimentare în sarcina clientului, acestea vor fi evaluate și îi vor fi aduse la cunoștință acestuia tocmai pentru a putea înțelege ce presupune schimbarea dorită.
- Materialele necesare sunt achiziționate de mine?
După prezentarea ofertei finale și odată cu acceptarea ei, necesarul materiei prime ce urmează a fi folosită pentru începerea lucrării va fi transmis către client. Acesta va primi toate specificațiile de care este nevoie pentru a identifica produsele, va fi informat și de furnizorii principali și accesibili ai acestora suficient încât să-și poată achiziționa materialele necesare lucrării. În anumite situații prevăzute expres, materia primă poate fi cumpărată de către reprezentantul Gadom responsabil cu supravegherea lucrării, urmând ca acele costuri să fie acoperite de către client în baza documentelor fiscale.
- Oferiți garanție pentru lucrările efectuate?
În funcție de lucrările efectuate în spațiul dumneavoastră, garanția oferită de societatea noastră variază de la 2 la 5 ani. Acest termen depinde foarte mult de tipul de finisaj realizat și de cazurile ce pot elimina răspunderea, toate acestea fiind menționate în mod expres în contractul pe care clientul îl semnează în momentul acceptării ofertei.
- Care este bugetul minim necesar pentru a putea începe lucrarea?
Specialiștii Gadom oferă servicii personalizate oricărui tip de client, indiferent de bugetul avut. Noi nu vom impune niciodată beneficiarilor un buget minim pentru a ne pune de acord cu privire la lucrarea ce urmează a fi efectuată, ci vom aduce în atenția acestuia prețul finisajelor dorite, al materialelor necesare și al manoperei. În cazul în care acestea depășesc potențialul financiar al clientului, vom încerca pe cât posibil ajustarea acestora astfel încât să se poată mula atât pe dorințele sale, cât și pe posibilitățile avute.
- Care este modalitatea de plată acceptată?
Toate plățile datorate de către client societății, în calitate de prestator, vor fi efectuate prin virament bancar la termenele convenite prin contract. În situația în care lucrările efectuate vor depăși perioada estimată inițial din motive obiective, termenele pot fi modificate de comun acord cu clientul.
- Ce fel de spații pot face obiectul unei lucrări?
Proiectele Gadom variază din ce în ce mai mult, pe măsură ce ne extindem portofoliul de clienți. Însă, în mod concret, nu ne rezumăm doar la zona rezidențială, ci preluăm inclusiv lucrări pentru spații comerciale și instituții specializate.
- Ce înseamnă spațiu ready to use?
În ceea ce privește problema deșeurilor provenite din construcții, în special cele rezultate ca urmare a serviciilor de decopertare, punem la dispoziție clientului diferite variante pentru debarasarea lor în condiții de siguranță și care să respecte totodată normele europene cu privire la protecția mediului. Igienizarea spațiilor în lucru, ce nu include astfel de deșeuri, este asigurată de către noi în baza contractului încheiat, urmând ca dumneavoastră să puteți utiliza imobilul respectiv imediat după finalizarea lucrărilor.